Blog

Surveys of enquetes: ideeal middel om de klanttevredenheid te meten

10 redenen voor het uitvoeren van surveys voor volksuniversiteiten

De volksuniversiteiten zijn een landelijk netwerk van onderwijs voor volwassenen. Voor veel ... Lees meer
Tuesday Surveys: ophalen en automatiseren van customer feedback

Zijn mijn klanten eigenlijk tevreden?

Voor iedere organisatie is feedback van de afnemers of klanten van belang, of het nou gaat om ... Lees meer
Voorspel de toekomst door het gesprek aan te gaan.

Hoe voorspel ik de toekomst?

De wereld verandert, dus veranderen behoeftes. Zo kiezen steeds meer consumenten liever voor ... Lees meer
Klant- of gebruikersfeedback is voor elk bedrijf een essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering geworden

Evaluatie cursusaanbod

Kunst en Cultuur op School (KCOS) is het knooppunt voor scholen, aanbieders van ... Lees meer
Nationale Goede Voornemens Onderzoek 2021

Nationale Goede Voor­nemens Onderzoek 2021

Door de corona-pandemie zijn sommige voornemens in 2021 waarschijnlijk niet haalbaar. Toch ... Lees meer
Contactloos betalen

Steeds minder contante betalingen

Door het coronavirus zijn Nederlanders nog minder contant gaan betalen. De toekomst van ... Lees meer
Eensterrecensies of een-ster-ratings zijn niet altijd even serieus te nemen: houd vooral de grote lijn in de antwoorden in de gaten.

Laat je niet gek maken door ratings!

In het NRC Handelsblad van 29 december 2020 staat een opmerkelijk – en grappig – ... Lees meer
De klanttevredenheid van cursisten wordt door PierK automatisch gemeten met de tools van TuesdaySurveys

Automatiseren klantonderzoek cursisten

Pier K, met meer dan 100 docenten en jaarlijks duizenden cursisten een van de grootste ... Lees meer